Aralık 04 2021 22:10:49
Konu Yazarı : KemaL
Konu ID : 6508
Konu Bilgileri
Bu Konuda 11 Mesaj Mevcut ve 19484 Kere Okundu.
Reklam
Başlığı Görüntüle
Engel Degiliz » » Bilgisayar İle İlgili Problemler/Sorunlar/Çözümler
Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardım Lazım :(
Kullanıcı Adı
Parola
Kayıt Forum Kuralları S.S.S. Üye Listesi Bugünkü Mesajlar Arama

Burada Olan Üyeler: 1 ziyaretçi
Başlığı Yazdır

25-09-2013 09:41 Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

KemaL
Admin


Mesaj Sayısı: 2194
Katılım Tarihi: 14.05.11
İl / İlçe: Ünye
Yaş : 33
Selamin aleyküm abilerim ablalarım hayırlı Günler bir konuda yardımınıza ihtiyacım var
bizim yeğenlere masa üstü pc alacağız ama pc ile ilgili fazla bir bilgim yok
düşündüm ki sizler bana yardım edersiniz
Arkadaşlar çok pahallı değil orta fiyatlarda sağlam bir masa üstü pc lazım bize ders çalışmak için
icabında çocuklar büyüyünce oyun da oynamak isterler geleceğe uygun birşey olsun istiyorum
komşulara gitmeye utanıyoruz artık Gülümse

Bilgisayardan Anlayan Arkadaşlar Cevaplarınızı Bekliyorum sağoll

Sony Ericsson Xperia neo telefonumdan gönderildi
 
Çevrimdışı
25-09-2013 11:31 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

bertas
Elit Üye


Son Yılların Admin ve Üyesi.

Mesaj Sayısı: 1471
Katılım Tarihi: 22.11.09
İl / İlçe: Seçiniz
Yaş : 49

Uyarı seviyesi 0
enaz İ3 en az 256 bit ekran kartı en az 4gb ram ve 400-450 watlık bir kasa.. ana kartın bol slotlu olsun ve i7 desteklesin 19-21 inc vestel üretimli bir ekran işini görür.

pbs.twimg.com/media/BVR0tRbCMAAKjBG.png
 
Çevrimdışı
25-09-2013 12:20 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

KemaL
Admin


Mesaj Sayısı: 2194
Katılım Tarihi: 14.05.11
İl / İlçe: Ünye
Yaş : 33
bertas tarafından yazılan metin:
enaz İ3 en az 256 bit ekran kartı en az 4gb ram ve 400-450 watlık bir kasa.. ana kartın bol slotlu olsun ve i7 desteklesin 19-21 inc vestel üretimli bir ekran işini görür.


vay bee
Aynen Doktor Reçetesi gibi oldu Gbcw
Abi Dediklerini Anlıyorum ama bulamıyorum Üzgün Yardımcı olur musun ?
 
Çevrimdışı
24-10-2013 13:06 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

KemaL
Admin


Mesaj Sayısı: 2194
Katılım Tarihi: 14.05.11
İl / İlçe: Ünye
Yaş : 33
Bilgisayarı Almamda yardımcı olduğu için bertaş abime bol bol teşekkürlerimi sunuyorum elin kolun ağrımasın abi

işte aldığım bilgisayar

http://www.hepsib...egoryId=34
 
Çevrimdışı
24-10-2013 14:27 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

bertas
Elit Üye


Son Yılların Admin ve Üyesi.

Mesaj Sayısı: 1471
Katılım Tarihi: 22.11.09
İl / İlçe: Seçiniz
Yaş : 49

Uyarı seviyesi 0
hayırlı olsun kardeşim.. şimdi sen pc gelmeden sağlam bir işletim sistemi indir win7/8 farketmez ama 64 bit işletim sistemi kuracaksın buna
pbs.twimg.com/media/BVR0tRbCMAAKjBG.png
 
Çevrimdışı
24-10-2013 14:56 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

KemaL
Admin


Mesaj Sayısı: 2194
Katılım Tarihi: 14.05.11
İl / İlçe: Ünye
Yaş : 33
bertas tarafından yazılan metin:
hayırlı olsun kardeşim.. şimdi sen pc gelmeden sağlam bir işletim sistemi indir win7/8 farketmez ama 64 bit işletim sistemi kuracaksın buna


Tamam Abim cd ile kurabiliriz demi onu
 
Çevrimdışı
24-10-2013 17:46 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

YILDIRIM
Admin


Mesaj Sayısı: 3023
Katılım Tarihi: 10.01.09
İl / İlçe: Edirne
Yaş : 59
Free dos nasıl bir şey merak ediyorum ... Eskiden dos ile açılırdı siyah ekran komutlar ile çalışırdık Gülümse
www.engeldegiliz.com/images/imza.jpg
 
Çevrimdışı
24-10-2013 17:55 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

YILDIRIM
Admin


Mesaj Sayısı: 3023
Katılım Tarihi: 10.01.09
İl / İlçe: Edirne
Yaş : 59
YILDIRIM tarafından yazılan metin:
Free dos nasıl bir şey merak ediyorum ... Eskiden dos ile açılırdı siyah ekran komutlar ile çalışırdık Gülümse


Dediğim gibiymiş ne kuracaksın Kemal win 7 mi..
www.engeldegiliz.com/images/imza.jpg
 
Çevrimdışı
24-10-2013 22:47 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

KemaL
Admin


Mesaj Sayısı: 2194
Katılım Tarihi: 14.05.11
İl / İlçe: Ünye
Yaş : 33
abi büyük ihtimal vin7 kurarım herhalde vin8 başlangıç ekranı çok gıcık da biraz sinir oluyorum Gbcw
sence ne kurayim abim
 
Çevrimdışı
25-10-2013 04:36 RE: Yeğenlere Masa Üstü PC Alacağım Yardı...
Kullanıcı Avatarı

YILDIRIM
Admin


Mesaj Sayısı: 3023
Katılım Tarihi: 10.01.09
İl / İlçe: Edirne
Yaş : 59
KemaL tarafından yazılan metin:
abi büyük ihtimal vin7 kurarım herhalde vin8 başlangıç ekranı çok gıcık da biraz sinir oluyorum Gbcw
sence ne kurayim abim


Bende gıcık oldum iki laptonta win 7 ve win vista var win 8 li laptop alan arkadaşta sinir olmuş açılış ekranın değiştir normal açılsın dedi. Onun için ek programlar gerek olmadı bence win 7 daha iyi..

Bunu incele win 7 kurulumu.. http://forum.dona...855/tm.htm

www.engeldegiliz.com/images/imza.jpg
 
Çevrimdışı
Atlanılacak Forum:
Forum powered by fusionBoard
Bu Başlığı Paylaş
URL:
BB Kodu:
HTML:
Benzer Başlıklar
Başlık Forum Cevaplar En Son Mesaj
beyler bir yardım etseniz Bilgisayar İle İlgili Problemler/Sorunlar/Çözümler 10 20-02-2014 03:51
40 yaş üstü erkeklere uyarılar Genel Sağlık 13 23-06-2013 22:59
Engelli Araç Alıyorum Yardım Edin Özel Donanımlı Otomobiller H Sınıfı Ehliyet 7 04-05-2013 14:33
Önce merhaba; Sonra, Görme Engelli Arkadaşlar Yardım... Merhabalık 10 19-03-2012 23:53
Görme Engelli Annenin Yardım Çağrısına Türk Kızılayı Ses Verdi Güncel Haberler Ve Konular 4 28-11-2011 09:57
NewFusioN by HaYaLeT 40,133,675 Tekil Ziyaretçi  


Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!